1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Past een multifunctioneel stuur van een Ibiza 6P / Leon 5F in Ibiza 6J?

Discussie in 'Overige mechanisch' gestart door Maik, 30 jan 2016.

1. Bovenstaande titel geeft aan waar ik in mijn project tegen aan loop. Aan gezien ik met mijn project enkele bevindingen heb gedaan wil ik deze graag delen om andere met een zelfde vraag die nog niet online gesteld is te helpen.

Goed, een situatie schets: Mijn idee was om mijn SEAT Ibiza 6J FR van 2015 uit te rusten met een stuur en dashboard van een SEAT Ibiza 6P uitt 2016 (modeljaar 2017). De reden hier van is dat ik graag alle bedieningsknoppen op het stuur wil hebben in plaats van een derde "stick" achter mijn stuur.

Er zijn een aantal mogelijkheden die gegarandeerd passen, maar je zal ten alle tijden een nieuwe airbag moeten kopen aangezien de bevestiging van je Ibiza 6J airbag anders is dan die van de Ibiza 6P. De 6P is gelijk aan die van de Leon 5F.

Upgrade mogelijke multifunctionele sturen:
    - Multifunctioneel SEAT Leon 5F stuur; nog in te vullen
    - Multifunctioneel SEAT Leon 5F FR stuur; 5P0 419 091R
    - Multifunctioneel SEAT Leon 5F Xperience ; 5F0 419 091 ADFSL (5F0419091) Met DSG flippers

En natuurlijk een bijpassende airbag:
    - Airbag SEAT Ibiza 6P / Leon 5F; 5F0 880 201 JAAP (5F0880201JAAP) +/- € 350,-

2. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.

Deel Deze Pagina