1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Seat Ibiza] [6k2] problemen centrale deurvergrendeling

Discussie in '(1999-2002) SEAT Ibiza 6K2' gestart door Jeffrey1991, 13 mei 2017.

1. Hallo,

Ik heb een Seat Ibiza 6k2 cupra uit 2001 en ben van de week terug gekomen van vakantie. Opende de deur met mijn knopje op de afstandsbediening en bij starten was de accu leeg (dit gebeurt vaak na tijdje stilstaan, wel nieuwe accu dus waarschijnlijk een lek) dus doe de deur dicht en op slot met het knopje.
    Dag erna werkt het hele ontgrendelen niet en omdat mijn slot ook afgebroken is moet ik nu via de achterklep de deur open maken elke keer... binnen in de auto werkt ook het knopje openen en sluiten niet, er gebeurt niks meer ineens.

Ik ben zelf gaan zoeken naar een oplossing:
    -zekeringen doorgemeten, alles goed. Toch vervangen dat haalde niks uit ook.
    - zekeringen onder de motorkap ook goed
    - kabels doorgemeten van onder het knopje binnenin met multimeter, 2x plus geeft 13v, de min icm een plus geeft ook 13v en dan heb je nog 1 kabel die geeft 5,9v bij knopje open (of dicht) geeft die 13v en bij knopje dicht (of open) gaat die naar 0v

Heb ook de sleutel opnieuw ingelezen en dat haalde ook niks uit. (Volgens het boekje gedaan)

Of dit hoort van de 4,9v die verandert naar 0v of 13v weet ik niet maar alles lijkt in orde.

Misschien dat de kabels van het CV knopje naar achter de zekeringen in zo'n blokje zitten niet goed zijn maar kon die moeilijk meten (kleuren kwamen ook niet helemaal overeen.)

Ben een beetje ten einde raad, dus als jullie nog tips hebben probeer ik dat uit en anders ritje garage :(

2. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.

Deel Deze Pagina